måndag 29 juni 2015

Impulsbesök på vårt favoritkollo i Vitsand 12-14/6-2015

Jag hade planerat ett Vitsandbesök, under min semester och eftersom jag var halvvägs, då jag åkte från Rottneros så tog jag en chansning och hörde om det passade att vi kom. Jag hade tänkt att vara där bara en natt, då jag skulle vara med på Karlstads Stadslopp 13/6. 
Eftersom jag haft problem med min hälsporre, en längre tid så var det mest förståndigt att inte delta i loppet,tråkigt men jag kände att det var dumt att fördärva hela semestern. 
Första gången som jag ställde in något planerat, men med facit i hand var det ganska bra. 

Sagt och gjort vi åkte till Vitsand och slappade, hjälpte till lite i trädgården och tog det lugnt. Hann med att åka ut i skogen och titta på en gammal gård, Herrgårdsberg och bada vid en fin sjö. 

Messi var klart nöjd att få träffa Dina och Hugo Berner. 


Messi i vår egna säng
Simmande Borzoi

Underbar utsikt

Messi kollar när Dina Berner simmar


Dina Berner, Hugo Berner och Messi Borzoi, kollar in markerna vid Herrgårdsberg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar