måndag 22 juni 2015

En som ville träffa en livs levande Borzoi, det du Messi 11/6-2015!

För ungefär tio år sedan, jobbade jag tydligen med en människa inom hemtjänsten i Karlstad, vilken jag inte haft kontakt med sedan dess.
Helt plötsligt fick jag ett meddelande på Bloggen från denna människa, vilken var intresserad av Borzoier och ville att jag skulle berätta lite mer om dem och det kunde jag väl göra. 
Inte för jag är någon expert på Borzoier eller hundar i allmänhet, men en Borzoi känner jag ju till i alla fall ;-)

Sagt och gjort, hon ringde upp mig och efter lite hjälp med uppdatering av mitt minne, så visste jag vem hon var och var vi jobbade. Vi hade ett mycket trevligt samtal och vi bestämde att vi skulle höras och ses då jag började min semester.

Efter lite chattkontakt så sågs vi en torsdag hemma hos mig och Drottning Messi. Vi hade tur med vädret och efter lunchen tog vi en promenad i det fina vädret. 

Vi var väldigt glada över besöket och både jag och Messi hoppas på återseende. 


Drottning Messi visar sin vanligaste ställning för besöket.

Messi på promenad! 

 Vi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar