måndag 29 september 2014

Besök och övernattning på vårt favoritkollo och heldagskurs med spår!

Sista helgen innan jag började jobba, så åkte vi till norra Värmland och övernattade. Vi låg som vanligt i bäddsoffan, jag och Messi, men denna gång tyckte hon det var varmt och hon låg otroligt nog i hundsängen. Messi som inte träffat sina hundvänner, på länge var lycklig över att få leka, igen. 

Messi samlade vuxenpoäng, genom att för första gången inte förstöra något, som hon brukar göra då vi är där!!!

Dagen efter så var vi på spårkurs, långt upp i jättefin natur och förhoppningsvis inte sista gången vi är i den skogen. Spåret gick relativt bra, dock med några egenuppfunna förarmissar från min sida, Messi däremot skötte sig bra! Korvgrillning ingick såklart, i pausen.

Messi hann även med ett busrace och försökte få igång de andra hundarna, lyckligtvis så hade deras ägare mer ordning på sina hundar än vad jag hade på min. Glad och lycklig är hon i alla fall! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar