söndag 28 september 2014

Äntligen har matte börjat jobba, så jag får lite lugn och ro!

Messi är van att jag jobbar i bland och verkar vara nöjd med att få lite egentid, med andra ord egen sovtid. Givetvis finns det någon som går ut med henne, under dagen, så hon är inte helt ensam.

Eftersom jag inte varit riktigt ledig, sedan 2012, så bestämde jag mig för att ta lite ledigt och det blev nästan fjorton dagar sammanhängande ledighet, vilket inte var helt lätt, då jag är van att jobba.
Messi däremot var givetvis nöjd över att ha mig hemma, dock var hon inte lika nöjd över att vi hela tiden skulle göra något. Dagarna fördrevs med promenader, fika hos vänner, stadspromenader, hundkurser mm.

Nu har jag börjat jobba igen och Messi är troligtvis nöjd med att matte arbetar.

Då ser det oftast ut såhär, hemma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar