måndag 18 november 2013

Snart dags för "kollo", för mig och MessiBorzoi!!!

För ungefär ett och ett halvt år sedan, var jag och Messi på hundhelgkurs i Böhönen ca 4,5 mil från Vitsand.
Där träffade vi en kvinna som vi fortfarande har kontakt med, till bådas förtjusning.

Just nu består mitt liv av jobb, jobb och åter jobb, vilket naturligtvis är självvalt. Däremot har det inte blivit tid för några varken dagskurser eller veckokurser med Messi, dock verkar hon rätt nöjd över att jag är mer hemma. Jag är ju inte så rolig då jag är hemma, för vi sover ju ett par timmar ihop på dagen, då jag jobbar på natten. Borzoien verkar dock nöjd över att ligga nära i sängen, helst under samma täcke och på samma kudde.

Jag har jobbat mycket en tid och nu tänkte jag unna mig att vara ledig ett par dagar och frågade då vår vän om vi fick hälsa på. Det är ca tio mil hemifrån, så det är tillräckligt långt för att inte åka hem, för att jobba, om det råkar fattas folk.

Som sagt, dags för "kollo" för oss. Det ska bli så skönt att bara åka bort, umgås med vänner och framförallt för Messi att träffa sina hundkompisar.

Det ska också bli intressant om hon hittar på något nytt i trädgården...

Förra gången såg det ut så här, då jag var på besök! /Tass Messi




1 kommentar:

  1. Hahaha det ser ut som hemma hos oss! Vad heter eran planet ;)
    Kram till er!

    SvaraRadera