onsdag 14 augusti 2013

Repris på syskonträff, även det en impulsidé!

Jag och Messi, är ju ganska impulsiva, som de flesta redan vet...
En fredagskväll så hade vi inget särskilt för oss utan tänkte att vi ville göra något, i alla fall jag. Messi hade nog mer än gärna slappat sig igenom, ännu en kväll.

Sagt och gjort vi ringde till Messis bror i Arvika och hörde om vi kunde komma, som tur var är hans matte lika impulsiv som jag och det passade oss båda.

Syskonkärlek!




Det blev såklart ett kärt återseende även denna gång och Messi och jag bjöds på godmat.
Min fyrfota, som är den största tjuven, som gått i ett par skor, försåg sig kungligt! Den lilla långnäsan var och tog om flera gånger, som man tydligen gör på kalas, fläskfilé, potatis och chips...

Bordet som MÄNNISKOR ska äta ifrån!



Finaste Wilmer (tv) och Messi (th)!


Det blir förhoppningsvis fler trevliga träffar, för syskonenborzoi, framöver... med förutsättning att MessiBorzoi lär sig vad som är sitt, mitt och andras egendom ;-).











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar