lördag 30 augusti 2014

Jag är nog den mest förvirrade matte, Messi kan ha och dessvärre så har hon bara mig!

I går var det dags för spårträning! Det var ovanför Sunne och inte så långt.

På förmiddagen packade jag diverse och Messi låg, som vanligt och sov.
Bilen blev fullpackad och jag satt mig i och startade och fick en känsla av att jag glömt något.
Just det, Messi, hon låg ju fortfarande och sov...

Bråttom, igen...

Väl framme i Sunne, så träffade vi ett gäng hundfolk, endel för oss nya bekantskapelser.

Messi fick ett lagomt långt spår, med några timmars liggtid och hittade rutan bra.  Dessvärre fick hennes matte en minneslucka och glömde fortsättningen...till vi råkade komma på spåret igen. Jag hade snitzlat väl, men jag litade helt plötsligt inte på hur det var.  Stackars Messi, men duktig spårhund, som hon ändå är
trots sin vilsna matte så löste hon fortsättningen.

Korvgrillning och trevligt sällskap fick vi i alla fall!!!

Vi fick i alla fall den finaste kommentaren att Messi var en liten fin prinsessa, i samband med att hon låg i bilen med kuddar. Bortskämd? Nej inte alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar