måndag 12 maj 2014

Sociala till tusen, jag och MessiBorzoi!

I dag har vi fått massor gjort, eller i alla fall hälsat på vänner från morgon till kväll.
I morse blev, jag bjuden på frukost av en kompis dock utan resultat då varken jag eller Messi orkade gå ur sängen.
Det slutade med 11 kaffe och tidig lunch, istället, samt lek för Messi och Leon. Det var besök 1.
Därefter åkte vi till stan och gjorde några ärenden och därefter vidare till Arvika.

Besök 2, Hos Messis lekkompisar Cosmo och Tassen och jag fick vara på trevligt fika.

Besök 3, Som var planerat för promenad och hundbus med Messis fina bror Wilmer. Har sällan skådat så busiga och glada borzoier. Så lika så man inte vet vem som är vem.








Besök 4, även det lite improviserat då jag ringde en kompis påvägen hem från Arvika och Messi fick träffa sin kompis Nelis och givetvis katten Emil.

Efter fyra besök på en dag så var även jag trött, inte bara MessiBorzoi!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar