torsdag 4 juli 2013

Varför börja i mitten, istället för att börja vid staketet?!


                                                         En bild på den skyldige!

En av gångerna Messi och jag var på besök hos våra vänner i Norra Värmland, så kom hon på en i hennes tycke genial idé!

Den annars supermorgontrötta hunden, vaknar där alldelses för tidigt och även denna morgon.
Kl 05.00, skulle hon ut, sedan 07.00 igen... Då gav jag upp och lät Messi med vänner vara ute själva!!!
Vilket misstag...

Kl 08.00 råkade jag vakna och tittade ut genom fönstret. Där låg Messi och en av hennes vänner och grävde en grop i mitten av gräsmattan! Helt fokuserade och de verkade ha väldigt roligt :-).
Jag öppnade i förtvivlan dörren och in kom två jätteglada hundar och köket det såg ut...
Jag kunde lika gärna ha hällt ut en säck jord och skakat ut i hela köket. Det var bara att städa och hundarna blev utslängda, lika glada igen.

Kan säga att Messi fick köpa 2 stycken säckar jord och gräsfrön, till ägaren i födelsedagspresent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar