söndag 10 mars 2019

25/5-2018 Messi och Matte på Askersund Outdoorfestival.

Jag och Messi, i alla fall jag, lever i en värld där vi inbillar oss att vi gillar camping. Egentligen gör vi väl det, men vi lär nog aldrig bli några äventyrare.
Hur som helst så fick vi för oss att åka på vår första Outdoorfestival.

Vi åkte iväg i värmen och jag hade glömt att det var ganska långt till Askersund. Vi hittade en parkering och gick in mot stan, gick fel och hittade tillslut till festivalen. Jag trodde att festivalen skulle vara jättestor, men inte direkt.

Vi tittade på saker och Messi ville bada i värmen. Vi hann med att köpa mat och några damer var imponerande av att Messi inte stal min hamburgare från bänken, då jag skulle hämta saker och hon lydigt satt kvar. "Sitt stanna kvar" är hennes paradgren. Jag kan sätta henne i princip överallt och jag är trygg i att hon sitter kvar till jag säger något annat.

Kollar in en trädkoja!

Utsikt in mot vackra Askersund!

Lunchpaus

Väntar på att Matte ska få sin köpta mat färdig.

Svalka och Bad och Matte höll på att åka med i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar